tirsdag den 30. juli 2013

Hyggelig dag på sundet


Hyggelig dag på sundet


Team Reichel som inkluderer min far (skipper) og jeg (dæksdreng) sejlede mod kronborgpynten.  Historien bag at vi skulle fiske omkring Kronborg ud over alle makrellerne osv.  Var at, Min far havde mistet et kæmpe hug og udløb fra et ukendt væsen.  Min far mener skyldes det at  knuden gik op.  Der næst kommer skylden at det mig som binder dårlige knuder.  Jeg mener det var fordi han fangede en u-båd. 

Vi søgte, efter denne store fisk men fandt ingen. Men vi så mange marsvin der var ca 6 af dem.  Vi tog mange mørksej og torsk på makrelforfang samt en pirk på 80g. Favorit pirken hedder Falken torskene elsker den.  Den heldige skipper lavede fuldt hus, mørksej på hver anden og torsk på resten.
                                            alle fiskene blev genudsat da de var unde mindstemålet


Så fik jeg lokket skipper til prøve noget  nyt fladfiskeri, for os altså nye dybder.  Vi startede i 15 m  og det gik faktisk godt, mange hug.  jeg fik hug på skalrejer.  Vi endte i 20m og jeg fik 10 flade tog kun 3 som jeg synes var store nok og på kort tid på 40 min .


Ingen kommentarer:

Send en kommentar