onsdag den 31. juli 2013

Hjemmelavet fladfiskeforfang

Fladfiskeforfang eller den tredjekrog, som man kan sætter efter pirken, hvis man fjerner tre-krogen. Var også et smut forbi Panduro og købt en hel del perler i neon farver.



http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/10-Smykker-Tilbehor/1010-Perlesat/101010-Akryl/1/568234-Perlemix-akryl-Trend-neon

http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/10-Smykker-Tilbehor/1010-Perlesat/101010-Akryl/1/568233-Perlemix-akryl-12-mm-neon

Derefter var jeg forbi den lokale grejpusher og købte kroge i #1 og #2 som jeg mener er gode da de ikke er for store eller for små.  Samt købte jeg nogle små spinner blade, ude over nogle gamle spinner jeg har brudt op.


Krogende jeg købte var: Eagel claw: Lazer Sharp L181G  20,- og Vmc: agnkrog 7054 TR til 40,- Det bliver en lille test om hvilke typer er bedst til de flade. 

Jeg har lavet dem i alle forskellige farve kombinationer. Så mangler jeg bare agnen i dette tilfælde sandorm eller skalrejer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar